Lugeja kirjutas: Kristiine keskuse Prisma järjekorrad on legendaarsed, teadagi. Igal hetkel, kui sinna tipptunnil sattuda, tuleb leppida järjekorras seismisega ning need järjekorrad ei ole lühikesed. Laupäeva hommikupoolikul kella 11 paiku pidin leppima ka mina järjekorras seismisega – minu ees seisis tervelt 14 ostukorvi või –käruga inimest, kõik iseteeninduskassad olid hõivatud ning ka nende taga ootas järjekord. Millest see tuleb, et just selles Prismas on alati järjekorrad?“

Selgitab Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Silver Säga.

Eelmisel nädalal oli tõesti Kristiine Prismas keeruline olukord, kui samal ajal jäi haiguslehele suur osa meie planeeritud kassapersonalist. See tähendab, et tipptunnil ei olnud meil võimalik avada planeeritud hulka kassasid ning ka väljaspool tipptundi oli järjekordade tekkimisel meie reageerimisvõime oluliselt piiratud.

Oleme kliendiga täiesti nõus, et kassajärjekorrad on lubamatud. Meie eesmärk on tagada klientidele, et Prisma kauplustes ei oleks ka tipptunnil järjekordasid. Tegeleme igapäevaselt selle probleemi lahendamisega ning püüame võimalikult täpselt prognoosida kliendivoogu ja koostada töögraafikuid. Ehkki töögraafikute tegemisel võtame arvesse ka võimalust, et inimesed haigestuvad, ei õnnestu meil alati täpselt prognoosida, millal ja kui palju inimesi tegelikult tervislikel põhjustel töökohalt eemale jäävad. Seekord tekkisid paraku meie prognoosi ja tegelikkuse vahele eriti suured käärid.

Vabandame, et me ei suutnud seekord täita kliendi ootusi! Püüame selliseid olukordi tulevikus vältida ning selleks peame õppima igast ebaõnnestumisest, ka seekordsest.