Telia kliendi Edgari sõnul ostis ta mullu sügisel nende esindusest tahvelarvuti, mis töötas pea aasta aega laitmatult. Septembris tekkis aga ekraanile mõra. Edgari kinnitusel ei olnud tahvel kukkunud ning mõra ei seganud tahvli töövõimekust.

Septembri lõpus pöördus Edgar Telia esindusse, et teada saada, kas mõra remontimine läheb garantii alla. "Olime teadlikud, et peame ekspertiisi eest tasuma 36 eurot," kinnitas Edgar.

Kuu aega hiljem tuli Telialt teade, et mõra on tekkinud tootjapoolsete ohutusnõuete mittejärgmisest ning garantiikorras remonti ei teostata. Tahvelarvutile esindusse järgi minnes ootas aga Edgarit ebameeldiv üllatus. "Tahvli korpus oli deformeeritud ning ekraanilt selgelt eraldatud, samuti ei olnud võimalik seda sisse lülitada. Keeldusin selle tagasivõtmisest ja see on siiamaani esinduses," ütles ta.

Käesoleva kuu alguses vastas Telia Edgarile, et mainitud vigu ettevõtte kulul nad remontima ei hakka. "Seade oli Teliale üle andes juba mehhaaniliselt kasutatud ekraaniga, ning hoolduskeskus antud seadet avanud ei ole ja ning home nupuga ei tehtud ühtegi tegevust.
Eelpooltoodust tulenevalt puudub alus seadet remontida Telia kulul," seisis Telia vastuses.

Edgar sellega nõus ei ole ja ta nõuab Telialt ekspertiisikulude hüvitamist ning hoolduses tekkinud vigade kõrvaldamist. Samuti tegi ta avalduse tarbijavaidluste komisjoni.

Telia pressiesindaja Raigo Neudorf aga kinnitab, et ettevõte võtab nüüd selle kliendijuhtumi eraldi uurida. "Püüame juba koostöös oma hoolduspartneriga välja selgitada, miks oli seade avatud ja saabus kliendile tagasi sellises tehnilises seisundis, nagu klient kirjeldas. Pakume omalt poolt kliendile välja lahenduse seadme remondiks ning loodetavasti see sobib," ütles ta.