Business Insider teeb selgeks, millised väidetavalt tervislikud toitumisharjumused pole tegelikult eriti tervislikud.

6. Gluteenist hoidumine

Kui sa pole gluteeni vastu allergiline, siis ei tee gluteen midagi halba. Gluteeniallergia ehk tsölikaaklia esineb tegelikult ainult 1% inimestest.

5. Lehmapiima vahetamine mandlipiima vastu

Mandlites on palju valku, kuid mandlipiimas pole seda peaaegu üldse. Selleks, et saada mandlipiimast sama koguse valku kui peotäies mandlites, peab ära jooma kuus klaasi mandlipiima.

4. Mahlastamine

Teed puuviljadest ja juurviljadest mahla? Nii kaob puuviljast kiudained, mis aitavad hoida täiskõhutunnet. Alles jääb suhkur, mille liigtarbimine võib viia meeleolumuutuste, söögiisu tõusu ja energiapuuduseni.

3. Külmetuse vastu C-vitamiini võtmine

Väikestes kogustes C-vitamiini manustamine võib parandada su immuunsüsteemi efektiivsust, kuid täiskasvanud inimese päevane limiit on ainult 2000mg. Sööd sellest rohkem ja sind võib oodata peapööritus, iiveldustunne, kõhulahistus ja oksendamine.

2. Munakollaste vältimine

Munad sisaldavad küll kolesterooli, aga see pole inimese jaoks halb, sest see ei tõsta kolesterooli taset veres. Väidetavalt võib täiskasvanud inimene süüa tervelt 7 muna nädalas ilma, et südameprobleemide pärast muretsema peaks.

1. Rasvavabade toitude söömine

Vastupidiselt levinud arvamusele ei aita rasvade vältimine langetada vähi ja südamehaiguste riski. Samuti ei aita see kehakaalu alandada. Pea meeles, rasvad on head, kuid kõike tuleb tarbida mõõdukalt.