„Umbes 15-20 inimest said oma pagasi kätte. Meie pagas jäi kas maha või läks vale lennu peale,“ pakkus Delfiga ühendust võtnud reisija. Kui lennujaamas nõutult kohvrita jäänud reisijad julgesid pärida, et kunas pagas jõuda võiks, öeldi vastuseks, et iga reisijaga võetakse ühendust.

Smartlynxi turundus- ja kommunikatsioonijuht Ilva Priedniece ütles Delfile saadetud kommentaaris, et lennufirmal tuli vastu võtta „otsus laadida lennukist maha 64 ühikut pagasit raske vastutuule tõttu Tenerife ja Tallinna vahel“.

„Pardameeskonna tööaja piirangu tõttu ei olnud meil võimalik ettenähtud lennuaja sees teha lisamaandumist tankimiseks (tugeva vastutuule korral tarbib lennuk rohkem kütust ja mida suurem on kaasasveetav pagas, seda rohkem seda kulub),“ selgitas Priedniece.

Priedniece sõnul laadis lennufirma sel põhjusel 64 ühikut pagasit Tenerifel maha ning saatis selle Riiga teise Smartlynxi lennukiga. „Juba 10. veebruaril sai suurem enamik pagasist Tallinnasse transporditud ja omakorda reisijateni viidud. 22 pagasit on parasjagu reisijateni veel teel. Vabandame kõige ebameeldivuste eest, mis me reisijatele põhjustasime,“ edastas Priedniece.