McDonald'si McDrive'i 90 sekundi kampaanias juhendatakse kliente sõitma McDrive'i, tellima menüüst vähemalt ühe toote, tasuma tellimuse eest ning siis võtma taimeri, mis mõõdab aega. Taimeri väljastab McDrive'i teenindaja.

Kampaanias antakse klientidele garantii, et kui oma tellimuse valmimist tuleb oodata kauem kui 90 sekundit, väljastatakse tellimuse üleandmisel tasuta kupong BigMac burgerile. Kuponge saab kasutada kõigis restoranides üle Eesti kuni aprilli lõpuni.

Kasulikule kirjutas aga McDonald'si klient, kelle sõnul on 90 sekundi kampaania totaalne naljanumber.

"Pärast tellimuse esitamist liigub klient McDrive’i stardiputkani, kus talle ulatatakse taimer. Kui taimer on üle antud, liigub klient finišiputkani ja kui see ületab ajaliselt 90 sekundit, on üks burger tasuta. Tegelikkuses on asi aga nii: tellimus tehtud, liigun edasi. Stardiputka ees ootab oma taimerit minu ees olev klient. Putkas olev teenindaja eirab klienti ja tegeleb järgmise tellimuse vastuvõtmisega. Oleme oodanud umbes 5 minutit. Lõpuks ulatatakse eesolevale autole vahetusraha ja... klaas sulgub. Ootame edasi, nüüd siis taimerit, mis mõõdab meie aega. Läheb veel minut ja ulatatakse taimer. Järg jõuab minuni. Aken jääb suletuks. Poiss tegeleb uue tellimuse vastuvõtmisega. Lõpuks aken avaneb. Ma nõuan taimerit, sest minu aeg jookseb. Vastuse asemel küsitakse raha ja luugi uks sulgub. Ootan oma tagatisraha ja taimerit umbes minuti. Siis ulatatakse raha ja mõne aja pärast ka taimer," jagab pettunud klient oma kogemust McDonald'si McDrive'is.

Mind isiklikult ei huvitanud tasuta burger, vaid lihtsalt solvas selline klientide labane pettus.

Ta lisab, et tellimuse esitamisest finišijooneni jõudmiseks kulus tegelikkuse enam-vähem 7 minutit. "Mind isiklikult ei huvitanud tasuta burger, vaid lihtsalt solvas selline klientide labane pettus. Ilmselgelt käib stardis taktikaline venitamine, et jumala eest kliendil ei tekiks võimalust midagi tasuta saada. Käisin täna ka Rocca al Mare Mc Donald’sis juhatajalt aru pärimas, kes on selle nahaalse skeemi taga. Kogu süü aeti teenindajate kaela ja lubati neid noomida. Järjekordselt tundsin kuivõrd idiootideks meid, kliente peetakse," väljendas klient oma pettumust.

Teine McDonald'sit külastanud klient seletas aga, et pärast 90 sekundi kampaaniat on tavaklientide teenindamine restoranides sees hooletusse jäänud.

"Mulle tundub, et järjekorrad on viimasel ajal McDonald'sites sees pikenenud ja seda sellepärast, et põhiaur läheb McDrive'i klientide teenindamisele ja 90 sekundi garantii täitmisele," kurtis teine klient.

McDonald’s tegevdirektor Vladimir Janevski väljendas kahjutunnet, et külastaja ei saanud oodatud kogemust.

"Meie kampaania eesmärk on demonstreerida meie võimekust serveerida toitu kiirel ja mugaval moel. Hindame põhjalikult olukorda ja tegutseme selle põhjal. Meil ei esine restoranisisesel külastajate teenindamisel viivitusi, küll aga saame kinnitada, et kampaania tõttu on suurenenud külastajate hulk McDrive’is," edastas Janevski oma kommentaari.