Lidl on nimi, mis on viimase aasta jooksul eestimaalastes tekitanud tugevalt emotsioone. Ootusärevus on kõigil – tarbijad ootavad uue poeketi tulekut pikisilmi, toidukauplused aga mõningase ettevaatlikkusega. Sest kellele meeldiks uus konkurent, pealegi veel selline, kes on maailmas palju mastaapsem tegelane kui sina.

Kuigi teiste jaekettide väitel ei kaasne Lidli tulekuga püsivalt madalaid hindu, on muudatusi siiski oodata. Jaekettide seas valitseb arvamus, et keegi viiest suurest tegijast kaob, kuid „mitte meie”.

„See on jaekettide konsolideerumise algus,” ennustas Maxima Eesti tegevjuht Vygintas Šapokas. Ka teised jaeketid on öelnud, et viis suurt jaeketti on väikese Eesti jaoks liiga palju. Oleg Gross väitis, et kui keegi peaks kartma, siis Maxima ja Rimi. Vahepeal räägiti, et Lidl sööb Prisma välja, kuid siis teatas Prisma, et nad hakkavad hoopis laienema. Samuti ütlesid Prisma juhid, et neil on Lidliga konkureerimisest Soome turult hea kogemus. Lõppkokkuvõttes: spekulatsioone liigub palju ja ees ootab põnev aeg.