Kolme pileti eest maksis etenduse külastaja 120,30 eurot.

Kaupleja ei olnud eelnevalt hoiatanud, et saalis ei ole külje pealt osadelt kohadelt lavakujunduse tõttu etendust võimalik näha. Tarbija ei saanud loodetud teenust vastavalt kokkuleppele. Tarbija soovib lepingust taganeda ja tagasi saada 120,30 eurot.

Tallinn Concert Club otsustas seejuures igasugu nõudeid eirata jättes vastamata nii tarbija nõudele kui ka tarbijavaidluste komisjoni päringule anda juhtunule omapoolne kommentaar. Kuna Tallinn Concert Club seda teed läks, võeti tarbijavaidluste komisjonis kaebuse lahendamise aluseks tarbija avaldus ja olemasolev teave.

Komisjon uuris asjas olevaid materjale ja leidis, et tarbija nõue kuulub rahuldamisele. Tarbija nõude rahuldamise aluseks on tarbija avalduses esitatud faktilised asjaolud ning lisatud tõendid.

Tallinn Concert Club müüs tarbijale piletid etendusele jättes teatamata, et tarbija valitud istekohtadelt ei ole etendus nähtav. Kaupleja rikkus oluliselt lepingutingimusi. Antud juhul on tarbijal õigus ka seetõttu, et kontserdikorraldaja pole pakkunud ainsatki lahendust olukorrale ega tunnistanud oma viga.

Tarbija nõue on tarbijavaidluste komisjoni hinnangul seega põhjendatud ja kuulub rahuldamisele. Tallinn Concert Club peab piletiraha täies ulatuses tagasi maksma.