"Järjekorrad Sikupilli Prismas on valjakannatamatud. See on keskööl tehtud pilt, aga asi pole parem ükskõik mis teisel ajal sinna minna," kurdab Ott.

Prisma kommunikatsioonijuht Piret Lankots ütleb, et huvi hilisõhtuse ja öise ostlemise vastu on aprillikuu jooksul näidanud keskmiste külastuste osas stabiliseerumist. "Nädala sees käib vahemikus kell 23-8 Sikupilli Prismas keskmiselt 300 inimest ja nädalavahetusel keskmiselt 400 inimest."

Probleem järjekordadega tekib Lankotsi sõnul keskööl kui Prisma peab kassasüsteemi järgmisele päevale seadistamiseks tegema nelja minuti pikkuse pausi klientide teenindamisel.

"Teeme kõik endast oleneva, et sel hetkel tekkiva järjekorra kiiresti ära teenindada ja selleks oli näiteks üleeile öösel ajutiselt avatud lausa neli kassat. Lisaks on nädalavahetustel kella üheni avatud ka iseteeninduskassa," selgitab Lankots.

Lankots lisas, et Prismal on hea meel, et öine hüpermarket on klientide seas nii sooja vastuvõtu on saanud. "Tegeleme pidevalt teenuse kvaliteedi parandamisega," lubab Lankots.