Marge sõnul ostis ta kevadel Nordica kampaania ajal piletid endale ja oma alla kaheaastasele lapsele kogusummas 70,31 eurot müügitingimusega, et alla kaheaastastele lastele on soodustus 90% täishinnast. "Ostujärgsel süvenemisel avastasin, et täispileti hind oli 49,81 eurot ja sooduspilet 20,5 eurot," räägib naine. "Pöördusin selgitustaotlusega Nordica poole kohe samal päeval piletite ostmisega, sest lapse pilet oleks pidanud 90% soodushinnaga kõvasti odavam olema."

Nordicast vabandati algul eksitava info kuvamise eest ja soovitati esitada pretentsioon. Pretentsioonile vastati aga, et Margele kuvatud hinnad olid õiged - kampaaniahinnale või soodushinnale ei saa juurde lisada täiendavaid soodushindu ega ka kampaaniaid juurde lisaks kombineerida.

"Ostes täispileti, siis saab lastele lisada soodustusi nii nagu on kirjeldatud kas konkreetses hinnapakkumises või soodustingimuses - ehk juba soodushinnaga piletitele täiendavaid soodustusi ei lisata ning reisija kasutab enne makse sooritamist ühte soodustust, mille lõplik hind kinnitatakse mõlema poole nõusolekul makse sooritamisega," öeldi Nordicast.

Marge polnud aga sellega nõus. "Olen lapsega ka varem reisinud Nordica kampaaniahindadega ja tagantjärele üle vaadates on lapse hind olnud suurusjärgus 5 eurot. Ühegi Nordica kampaania puhul pole ma märganud lastele eritingimusi, seega eelduslikult on kehtinud 90% soodustus," selgitas ta.

"Makset sooritades julgesin eeldada, et süsteem oskab ise arvutada, palju on 90% soodustust täishinnast, sest selline tingimus oli ostu sooritades ostu tingimustes. Usun, et toidupoes ei liida ka teie kõiki oma kaupade maksumusi kokku, aga kui selgub, et süsteem on teinud vea, siis ilmselt tuleb see tarbijale hüvitada?"

Marge räägib, et tema viimasest pöördumisest on nüüdseks möödunud üle kolmekümne kalendripäeva, mille Nordica on võtnud endale ametlikuks vastamistähtajaks. "Mainin ka, et mulle ei pakutud piletite tagasiostmise võimalust, kuigi selleks oli piisavalt aega - see vist oleks olnud nende seadusest tulenev kohustus," möönab ta.

Olukorrale pakub lahenduse Nordica turundus- ja kommunikatsioonijuht Toomas Uibo

Minule paistab see lugu välja kui tarbija eksitamine ja seetõttu oleme valmis hinnavahe reisijale kinni maksma. Tegemist polnud kindlasti tahtliku tegevusega, sest standardkampaania hindade puhul kehtib tõesti kuni 2-aastastele lastele 90-protsendiline hinnaalandus. Sel korral tegime oma pakkumised eriti soodsate hindadega, kus 90-protsendiliseks allahindluseks tegelikult ruumi polnud. Inimliku eksituse tõttu jäi aga tingimustes muudatus tegemata ja seetõttu tuleb oma süüd sirgeseljaliselt ka tunnistada. Vabandame reisija ees tekkinud segaduse pärast ja loodame teda taas meie pardal näha. 18 euro suurune hinnavahe kantakse tema kontole tagasi.