Telia teatas eile, et nende e-poes algab suur soodusmüük nimega Ostuöö. Müük pidi kestma ajavahemikus 21.00-09.00, kuid vähemalt esimesel Ostuöö jäi paar tundi lühemaks.

Nimelt said Telia e-poe külastajad hoopis veateate ning pakkumisi vaadata ei saanudki. "Kell 21.00 pidi algama, lehel hooldustööd, sinna vist lõpuks ei saadudki eile sisse," nendib üks lugeja.

Mis juhtus? Selgitab Telia Eesti e-äri juht Kati Vabi-Vanaale

Tundub, et alahindasime klientide huvi Ostuöö vastu ning palume siiralt vabandust kõigi ees, kellel ei õnnestunud soovitud kaupa tellida.

Koormuse äkilise ja tavapärasest kordades suurema kasvu tõttu oli vahemikus kell 21:00-23:20 häiritud Ostuöö kampaaniatoodete soetamine ning e-poe kasutamine. Õnneks polnud kogu e-poe töö täielikult maas ning paljud kliendid, kes läksid otse konkreetse toote lingile, said siiski oma ostu sooritatud.

Kella 23:20 paiku said probleemid lahendatud ning selleks muudeti e-poe tehnilist seadistust. Kokkuvõttes tehti eilse Ostuöö raames vaatamata esinenud häiretele rekordarv tellimusi.

Ostuöö jätkub täna ning selle tarbeks on muudetud nii e-poe tehnilisi seadistusi kui ka suurendatud keskkonna koormustaluvust.

Oleme viimasel paaril aastal oma e-poe võimekust küll tunduvalt suurendanud, kuid eilne huvi üllatas ja ületas kõiki prognoose. Samuti näitas eilne, et e-kanalite töökindluse ja hea kasutajakogemuse nimel tuleb tööd jätkata ning see on võetud ka edasisse e-poe arendamise plaani.