Barbora, mis kuulub Maxima Grupile, hakkab asendama tänaseni Eestis tegutsenud veebipoodi e-maxima.ee. Uue kaubamärgi Barbora tulek annab klientidele võimaluse teha oste nutitelefonis ja maksta lisavõimalusena ka siis, kui tellitud kaup on kohale jõudnud. Tellimused täidetakse senisest kiiremini ja olemasolevate e-Maxima klientide jaoks muudatusega seoses ühtegi ebamugavust ei kaasne, kinnitab viimane.

Eesti turule sisenetakse uue ja mugavama tellimisplatvormiga www.barbora.ee, mille kaudu saab toidu- ja tarbekaupu osta nii e-poest kui ka nutitelefonidele ja tahvelarvutitele mõeldud Barbora mobiilirakenduse kaudu.

Tellimused toimetatakse klientideni uute ja spetsiaalselt toidukaupade transportimiseks kohandatud sõidukitega. Tänu Eesti ühele suurimale kullerautode pargile toimetab Barbora kõik enne 16.30 esitatud tellimused klientideni samal päeval kokku lepitud ühetunnise ajavahemiku sees.

Kohaletoimetamise hind algab 0,99 eurost. Kauba eest saab endiselt elektrooniliselt tasuda, kuid lisandunud on võimalus teha kliendi kodus ka kaardimakse.

“Nelja tegutsemisaasta jooksul sai e-maxima.ee Eestis üheks toidu- ja tarbekaupade veebimüügiga tegutsevate ettevõtete liidriks. E-Maxima projekti arendanud meeskond saavutas väga häid tulemusi ja jõudis murda end juhtivate e-kaubanduse teenusepakkujate hulka, kuid nüüd on aeg alustada uue peatükiga – Barbora tuleb koos uute võimalustega ning tagab lihtsa ja meeldiva internetist ostmise kogemuse,“ lausus Marko Põder, Maxima Eesti tegevjuhi asetäitja.

“Barbora ärifilosoofia seisneb kõigi äriprotsesside nägemises läbi kliendi silmade. Ettevõte arendab pidevalt tehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad ostmise kliendi jaoks lihtsamaks ja kiiremaks,“ lisas Deniss Osman, Barbora.ee e-poe tegevjuht. “Läti ja Leedu näitel võime öelda, et Barbora mobiilirakendus ja kaardimakse tegemise võimalus koduuksel on just need lahendused, mis ostukogemuse meeldivamaks muudavad.“

Barbora klientidel on võimalik oste teha erinevatest seadmetest – ostukorvi täitmist võib alustada kodus arvuti taga ja hiljem mobiiltelefonis tooteid juurde lisada. Lisaks on kliendil võimalus ostukorvi täiendada senikaua, kuni tellimus pole komplekteeritud. Nii ei pea esialgu ununenud kaupade kättesaamiseks tegema uut tellimust.

Barbora mobiilirakendus on alates tänasest toimiv ning selle saab tasuta alla laadida App Store´ist ja Google Play veebipoest.

“Tarbijad peavad mobiilirakendust väga mugavaks lahenduseks ja usun, et see on Barbora jaoks turul üks põhieeliseid. Leedus võeti mobiilirakendus kasutusele kolm aastat tagasi ning hetkel tehakse selle kaudu 40% ostudest. Lätis tutvustati Barbora rakendust kevadel ning hetkel tehakse selle kaudu 20% tellimustest,“ märkis Deniss Osman.

Ettevõtte müügikäive ulatus 2017. aastal Leedus 19,9 miljoni euroni ja Lätis (ilma käibemaksuta) 3,2 miljoni euroni. Ettevõtte eesmärk on Lätis ja Leedus ületada sel aastal 37 miljoni eurone konsolideeritud müügikäive.

Eestis soovitakse jõuda 5 miljoni euro suuruse müügikäibeni ning kõigi Balti riikide konsolideeritud müügikäibe eesmärk on 50 miljonit eurot.