„Oleme seoses kaupluste uuendamisega juba töötajaid juurde palganud ning muutnud töötajate vahetusi ja toonud sisse eraldi toidutegemise vahetuse. Ehk sama töötaja, kes kassas on, ei valmista toitu ja see, kes toitu valmistab, saab keskenduda kliendi toiduga tegelemisele. See teeb elu mugavamaks ka kliendi jaoks, kes ei pea nii pikalt ootama," rääkis Nurme-McDonald muutustest.

Tööjõupuudus ei heiduta

„Hetkel on märgata tõepoolest seda, et jaemüügis on palju vakantseid töökohti, kuid tegelikult me tunneme seda, et tööjõuturg on stabiliseerumas. Suudame leida inimesi endale tööle ka selle pärast, et oleme esmatööpakkuja inimese jaoks, kellel ei ole varasemat töökogemust. Tööle võttes koolitame inimesed ise välja ja seetõttu on meil ka potensiaalsete töötajate ring laiem," kirjeldas Nurme-McDonald.

„Pöörame töötajate hoidmisel ja motiveerimisel olulist tähelepanu enda juhtide koolitamisele. Kogemus ütleb, et töötajad tulevad tööle tihti brändi pärast, kuid lahkuvad juhi pärast. Töötajatele endile on meil erinevad koolitus- ja arenguprogrammid, mis ei ole ainult esmase väljaõppe jaoks. On võimalik areneda ka näiteks juhatajaks või kontoritöötajaks, mille jaoks meil konkreetsed programmid välja töötatud," rääkis Nurme-McDonald.

Palga osas on samuti Nurme-McDonaldi sõnul tugev motivatsiooniprogramm võrreldes keskmise supermarketi tööasuga kõrgemat tasu makstes. „Lisaks on töötajatel personaalne müügitasu boonusprogramm, mis võib mõningal juhul tuua isegi 15-20 protsenti töötasust tavalisele palgale juurde."