Nagu me teame, siis kõik treeningiklubid on kinni ja võibolla ikkagi pole ka kõige parem mõte ronida metsa jalutama, kui ka terve ülejäänud Eesti parasjagu metsas kohal on. Pole küll üldse minu öelda, et kuidas õige teha on aga no vähemalt meie pere proovib küll viia kõik kokkupuuted suurte rahvahulkadega (jah, ka metsas) võimalikult miinimumini.

Kõigepealt hakkas Mihkel üldse hommikul õues jooksmas käima. Ta tegi seda küll ainult ühe korra ning räägib sellest nüüd kindlasti surmani aga see ei takistanud tal soovitada ka minul lähtuda põhimõttest „terves kehas terve vaim“.

Terve keha terveks kehaks ja terve vaim terveks vaimuks aga kuidas siis teha kodus trenni? Eriti, kui pidevalt vahime (ilmselt ka teie) kõik ninapidi koos ja tegelikult nagu eriti ei viitsi ka ja üldse enamus asju pigem närvi ajavad? Meie oleme jõudnud oma süsteemidega sinna, et meile toimib kõige paremini perekonnasisene ajajaotus. See siis tähendab seda, et mingi kindla aja on üks lapsega, teise teine ja nii edasi. Ja siis õhtul mingist hetkest oleme rõõmsalt kõik koos. Nii saab üks teha näiteks tööd teades, et laps on hoitud ning järgmisel perioodil, kui toimub valvekorra üleandmine siis jälle teisel osapoolel oma aeg kaduda kas nelja tuule poole õue jalutama või siis teise tuppa trenni tegema. Selle idee laenasime muide perekond Vabarnatelt, tänud neile selle eest.

Olen ühte oma tundidest – tavaliselt millalgi pärastlõunal, sest hommikuti on teised tegemised, kasutanud trenniks. Trenni võib teha igaüks täpselt selle järgi, mida ta ise tunneb ja viitsib (ja just viitsib, sest see on kodus päris suur pealehakkamine ning juba viitsimine on tegelikult päris suur asi). Niipalju ütlen, et kui oled päris algaja kodutreenija siis võta abiks mõne treeneri tehtud live-treening. Minu lemmikud on Mirjam Lehismets või Pille-Riin Toomsalu omad, sest need aitavad sul õigetele asjadele tähelepanu pöörata. Panen nende kontode lingid ka siia artikli alla. Ja kui oled oma treeningu leidnud (võid ka vabalt mitu päeva järjest sama kava vist teha) ongi ülejäänu juba planeerimise küsimus – kui mees on lapsega, siis sina tee trenni. Pärast on kõik rõõmsamad ja endal ka parem tunne. Trenniasjad saad kätte kõik ilmselgelt Prismast – matist alustades ja hantlite ning riietega lõpetades. Ja nagu Mihkel oma viimases sissekandes ütles, „et kui naine uurib, siis ütle, et ostsid PlayStationi lapsele“, tee sina samuti – kui mees midagi uurib, siis ütle otse, et „lapsele vaja“. Mis siis, et tegemist on hantlitega, mida ta äkki isegi tõsta ei jõua. Ikkagi on lapsele vaja :)

PS! Nagu ütleb meie Rootsis elav sugulane (rohkem küll üks meie kõige lähedasemaid sõprasid) Niina, kes on ikka täielik trennihull: „Lihtsalt tee ära, mida siin mõelda on!“ Sama mõtte istutaksin teile ka pähe.

Mõnusat võimlemist!

Mirjam Lehismets: www.instagram.com/mirjamlehismets
Pille-Riin Toomsalu: www.instagram.com/treenerpilleriintoomsalu

---
Loe lisaks, kuidas õnnestub TERVE aasta aega ainult ühes poes käia SIIN ja vaata meie katse Facebooki lehte ka SIIT.