"Teie kohviturg sarnaneb Skandinaaviale. Seepärast laienesime Eestisse alles pärast põhjalikku tootearendust Lätis ja Leedus," ütles Kiuberis. Ta rõhutas, et kohvitööstuse valdkonnas on Eesti turg suurepärane laboratoorium kvaliteedi testimiseks. See oli esimene kõrge konkurentsiolukorraga turg, kus Caffeine oma ärimudeli proovile pani.

Eestis saavutati konkurentsieelis sellega, et ettevõte tegeleb kohviubade röstimisega ise. Lisaks korraldati rahvusvahelise tasemega baristade koolitus Riias, et kogu Eesti kollektiiv võimalikult kõrgel tasemel oleks. Tänavu soovitakse Eestis saavutada 1,5 miljoni euro suurune käive.

Kuidas kavatseb Caffeine saavutada edu Tampa linnas Ameerika Ühendriikides, mis on osa Starbucks’i koduturust? "Tampa puhul on tegemist unustatud maaga. Starbucks on seal olemas, kuid nad on justkui elutu kontsern, mis ei sära," rääkis Kiuberis.

Ta lisas, et USA ja Euroopa vahel on olulised erinevused, mistõttu tuleb pingutada uute toodete arendamisega. "Klimaatiliste erinevuste tõttu töötavad seal kõikvõimalikud jahutavad kohvijoogid. Lisaks sellele tuleb meil kohaneda turuga, kus inimesed tahavad kõikjale autoga pääseda," selgitas Kiuberis.

Caffeine'i kohvikuketil on kokku ligi 60 kohvikut. Praeguseks tegutsetakse Eesti, Läti, Leedu ja USA turul. Eestis on Caffeine'il viis kohvikut, neist viis Tallinnas ja kaks Tartus.