Seedeelundkonda kutsutakse "teiseks ajuks" põhjusega. Soolestik toodab 90% meie kehas toodetavast serotoniinist ehk õnnehormoonist. Vaimse tervise uurija Rachel Kelly rääkis väljaandele Insider, mis toidud võivad kõige suuremad paha tuju tekitajad olla.

Suhkruasendajaga dieetkoolad

Magustatud jookides kasutatakse suhkruasendajat nimega aspartaam, mis koosneb aminohappest nimega fenüülanaliin. See aminohape takistab aga meie aju serotoniini ehk õnnehormooni tootlikkust.

Müslid ja müslibatoonid

Suhkrurikkad müslid ja batoonid viivad veresuhkru korraks kiiresti üles ning seejärel kukub see kolinal alla. Kui veresuhkru tase on liiga madal, hakkab keha tootma stressihormoone.

Kiirtoit

Rasvhapete tase peab kehas olema piisavalt kõrge, madalat taset seostatakse pessimismi, depressiooni ja agressiivse käitumisega. Pittsburghi ülikooli uuringu väitel on kiirtoidus palju hüdrogeenitud õlisid, mis omakorda takistavad kehal omega-3 rasvhappeid tootmast.

Soolased snäkid

Järgmine kord kui krõpsude või pähklite järele haarad, vaata pakendilt üle, ega seal ei ole ainet nimega MSG või naatriumvesinikglutamaat. See maitsetugevdaja võib tekitada korraliku peavalu või väsimuse.