„Tänu e-Selveri komplekteerimiskeskuse efektiivsusele saame pakkuda klientidele senisest kiiremat ja paremat teenust, suurendada teenindusmahtu ja peagi laiendada ka teeninduspiirkonda. Komplekteerimiskeskusega oleme loonud kõik eeldused, et järgmise aasta lõpuks ületaks Selveri e-kaubanduse käive 12 miljoni euro piiri,“ ütles AS-i Selver juhatuse liige Kristi Lomp.

Varem komplekeeriti e-Selveri tellimused Järve Selveri müügisaalis, kuid nüüd pannakse e-Selveri tellimused kokku selleks ehitatud ligi 2000-ruutmeetrises komplekteerimiskeskuses. Kompaktsus ja enimmüüdavate toodete koondamine komplekteerimiskeskusesse võimaldavad e-Selveri tellimusi täita senisest efektiivsemalt ja kiiremini.

„E-kaubanduses on võitja see, kes suudab kauba kõige kiiremini ja kliendile sobivamal viisil kohale toimetada. Esitades tellimuse e-Selveris kella neljaks, viib kuller ostu juba samal päeval otse kliendile koju kätte. Kes soovivad kauba kättesaamisel suuremat ajalist vabadust, võivad kauba tellida üheksasse Tallinna Selveri infoletti, personaalsesse Cleverpodi toidukappi või peatselt avatavasse Selvekappi,“ ütles Selveri e-kaubandusjuht Gunnar Obolenski.

Kristi Lomp ütles Kasulikule, et komplekteerimiskeskusega loodetakse e-Selveri maht esialgu kahekordistada. "Praegu on e-poe käive võrreldav ühe Selveri hüpermarketiga, kuid loodame, et varsti ületab käive juba ka Järve Selverit, mis on hetkel poeketi suurima müügimahuga kauplus.

Praegu teenindab e-Selver Harjumaad, Pärnumaad ja osa Raplamaad. Miks pole aga laienetud näiteks Tartumaale? "Meie arvamus on, et Tartu piirkond vajaks selleks eraldi logistikakeskust," ütles Lomp.