Kasulik kirjutas kolmapäeval Alexela Energia elektri hinnatõusust. Nimelt oli klient üllatunud, et hinda saab tõsta ka fikseeritud hinnaga lepingul, kuid ettevõtte sõnul oli neil säärane õigus seaduse järgi olemas.

Omaette teema oli aga hinnatõusust teavitamine. "Teavitus "peenes kirjas" arve all ääres pole lepingujärgne teade, kui sellele pole viidatud ei e-kirjas, millega arve saadeti, Alexele Energia kodulehel ega ka e-teeninduses. Täna suur osa inimesi arveldavad (automaatselt tasutavate) e-arvetega ja sellised "teated" nendeni ei jõua," sõnas üks Alexela Energia klient.

Teinegi klient on vihane. "Kui uurisin augustikuu arveid, avastasin tõesti, et on saadetud "kiri", ehk siis arve lõpus ja väikeses kirjas, et hindu korrigeeritakse," ütles ta.

"Miks ei võiks siis konkreetselt kirjutada, et alates 1. oktoobrist muutub hinnakiri ja elektri hind tõuseb nendel ja nendel põhjustel."

Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambose sõnul on nad täitnud kõiki seadusi ja regulatsioone ning ühtlasi toonud ära üldtingimustes teavitamise korra ja kliendi õigused.

"Oleme nõus, et klientide teavituse poolt saaks paremini korraldada ja seega oleme ka sisse viimas vastavaid täiendusi, et info jõuaks kõikide klientideni."