Swedbanki klienditeenuste divisjoni juht Ede Raagmets tõi välja, et keskmiselt tehakse Swedbanki automaatides üle 1,8 miljoni tehingu kuus, millest 85% moodustavad sularaha väljavõtmised ning 15% sularaha sissemaksed. „Sularahaautomaatide võrgustik on oluline osa panga infrastruktuurist. Lisaks sularahatehingutele võimaldavad automaadid teostada ka muid toiminguid, nt teha makseid. Seda võimalust kasutavad aktiivselt meie eakamad kliendid, kes interneti- või mobiilipanka ei kasuta. Automaatide võrgustiku kaasajastamine on meie jaoks sama oluline kui digikanalite arendamine ning teeme seda kogu Baltikumis,“ ütles ta.

Uus automaadimudel on kasutajasõbralikum ja töökindlam. „Uutel automaatidel on puutetundlik ekraan, mis teeb masina kasutamise kliendi jaoks palju mugavamaks. Samuti on masinatel ka klaviatuuri kohal sisseehitatud vari, mis välistab PIN-koodi nägemise kõrvaliste isikute poolt,“ selgitas Raagmets.

„Valdavalt põhjustavad sularaha sissemakse funktsiooniga automaatide tõrkeid rahatähtede vahele jäetud võõrkehad. Uude automaati tuleb rahatähed sisestada vertikaalselt ning rahasahtli asemel on korv, mis võimaldab rahapakki sattunud võõrkehad kergesti eemaldada. Siiski soovitame klientidel enne kupüüride masinasse sisestamist raha eelnevalt üle lugeda. See täidab mitut ülesannet – esiteks saab klient olla kindel, et paneb masinasse soovitud summa ning lisaks saab ta veenduda, et kupüüride seas ei ole kortsus või katkiseid rahatähti,“ lisas Raagmets.

„Alustasime uute masinate paigaldamisega suurema kliendivooga kohtades. Hetkel on paigaldatud kokku 8 uut masinat: 4 automaati Lasnamäe Centrumis, 3 Rocca al Mare keskuses ja üks Liivalaia esinduse teenindussaalis ning kliendid on uued masinad hästi vastu võtnud.