Suun möönab Eesti teeninduse probleemi, kuid tõdeb, et osalisi on selles rohkem kui ainult klient ja teenindaja. „See läheb ikka kõrgematesse sfääridesse välja. Naljatlemisi ütlen ikka, et klienditeenindus läks kolmepoolselt rappa. Siis, kui riik hakkas ametikoolide ja ametite asemel kõrgharidust toetama ja kõik noored läksid ärijuhtimist õppima.”

Pooled lõpetanud läksid Suuni sõnul ikka teenindajateks, aga suhtumisega, et nad on selle töö jaoks liiga head. „Ülejäänud said mõned äri juhtida ja äkitselt arvasid, et on teenindajaga inimlikult käitumiseks liiga head. Keegi ei taha enam teenindaja olla,” tõdeb ta. „Kõik tahavad start-up’e teha ja toetada, et Eesti maailmas kuulsaks teha. Et kogu maailm meile külla kutsuda, aga „oma toad on kodus koristamata”, sest seda ei peeta tähtsaks!”

Loe pikemalt SIIT!