"Märkasin sellist pettust Prismast ciabattat ostes," tõdes lugeja ja saatis pildid sellest, kuidas ciabatta silt oli Prismas kleebitud üle päev hiljem kui see oli alguses tootele lisatud.

Olukord tekitas küsimusi veel ka seetõttu, et sama lugeja pöördus Delfi poole uuesti ning teatas: "Ei ole vaja Prisma pettust avaldada, anti kinkekaart hüvitiseks."

Prismas üle uue kuupäevaga üle kleebitud ciabatta.
Lugeja foto

Vastab Prisma kommunikatsioonijuht Piret Lankots:

"Pildil on meie küpsetuspunktis valmistatud saiatoode, mille realiseerimisaeg on tegelikult 48h. See tähendab, et kui toode on küpsetatud 29.09.2019 on kõlblik kuni 01.10.2019," selgitas Lankots.

"Antud toode asub kaupluses sellises riiulis, kus klient seda ise kaaluda ei saa, seega tegi kaalumise kliendi eest ära meie töötaja," lisas ta. Sellest tekkis Lankotsi sõnul ka segadus, sest küpsetuspunkti kaal trükib automaatselt ära tegelikust toote realiseerimisajast lühema säilivusaja.

Pagaritoodetele soodustust ei tehta

Küsimusele, kas pagaritoodetele kehtib näiteks õhtuti soodustus, et need tuleks uue hinnaga üle kleepida, vastas Lankots eitavalt. "Prisma on teinud otsuse samal kuupäeval aeguvaid värskeid valmistoite alates õhtul kaheksast 60% allahindlusega müüa. Pagaritoodetele see ei kehti," rääkis ta.

"Meie töötaja aga käitus valesti, soovides trükkida tootele uue kleebise allahindluse tegemiseks ja ei kontrollinud kahjuks seda, et uuel kleebisel muutus koos hinnaga ka realiseerimiskuupäev," kommenteeris Lankots.

"Pagaritoodete õhtune soodushinnaga müümine ja kleebiste ülekleepimine ei ole meil lubatud ning juhtumiga seotud töötajale on seda meelde tuletatud. Pagaritoodete säilivusaeg on 6-48 tundi, olenedes toote koostisest ja säilitamistingimustest," rääkis Lankots. Ta lisas, et kui säilivusaeg on läbi ja toode seetõttu tarbimiskõlbmatu, lähevad need toidujäätmete hulka.

Kinkekaart töötaja eksimuse eest

Delfi poole pöördunud kliendile anti kinkekaart, mille kohta Lankots vastas, et selle andmise põhjus oli töötaja eksimuse kompenseerimine.

"Kliendile sai tõepoolest olukord samamoodi lahti seletatud ja kinkekaardi andsime selle eest, et klient vaevus meile sellisest juhtumist teada andma. Töötaja ei käitunud toodet ülekleepides korrektselt ja tunnistasime oma viga," selgitas Lankots. Ta lisas, et kinkekaarte antakse välja vajaduspõhiselt, igat olukorda eraldi hinnates.