“Seis ei ole lukus. Iga ööpäevaga tekib uus vabade tarneakendega päev juurde. Iga päev vabaneb lisaks ka jooksvalt vabu aegu. Tellimusi tühistavad näiteks ärikliendid, kes sulgevad kontoreid, et siirduda kodutööle,” toob Kristi Lomp välja.

Kui vanasti oli e-Selveris näha aegu nädala jagu ette, siis nüüd on ajaakent pikendatud 10 päevale. Lisaks ajaakna pikendamisele on suurendatud ka sisseostude mahtu, vaadatud üle komplekteerimisahel, palgatud lisatööjõudu ja senisest enam tehakse tööd ka öötundidel.

Neljapäeva hommikul oli terve 10-päevane periood kohaletoimetamisaknaid broneeritud ja vaba aega leida ei õnnestunud.

Kasulik kontrollis järele, kuidas on võimalike kohaletoimetamisaegadega e-Selveris. Neljapäeva hommikupoolikul olid kõik ajad kuni 4. aprillini broneeritud.

Ühe meetmena on e-Selveris piiratud mõningate vähem vajalike toodete kättesaadavust ja seatud fookus esmavajalikule.

E-Selveri teenuse kättesaadavusele saaksid oma panusega kaasa aidata tegelikult ka kliendid. “Kui kõik kliendid samal ajahetkel korraga e-poest väga suures mahus kaupu ostavad, tekibki nii kaupade- kui tarneaegade puudus,” nendib Lomp.

Soovitus on, et oma vajadused tuleks hoolikalt läbi mõelda. Ületarbimine ja väga suured tagavarade kogumine, kui see just tõepoolest hädavajalik ei ole, pole mõistlikud tegevused.

“Kui juhtub, et mõnda soovitud kaupa parasjagu valikus ei ole, on tegemist ajutise saadavuse probleemiga, millega aktiivselt tegeletakse” rahustab Selveri juht.

Selveris on tööd saanud üle 200 töötaja teistest Eesti ettevõtetest, paljud neist e-Selveris, kelle panus kasvanud mahtude teenindamise leevendamisse on olnud märkimisväärne. „Oleme väga tänulikud nii Selveri enda töötajatele kui teiste ettevõtete kollektiividest liitunud abikätele,“ tänab Lomp.

Lomp kinnitab ka, et sanitaarhügieeni nõuded ja tarnereeglid on Selveris alati karmid olnud ning otse loomulikult ei tehta ka praegu selles osas järeleandmisi.

“Oleme desinfitseerimise nõudeid täiendanud ja jaganud lisasuuniseid ka kogu kollektiivile. Ning muidugi toimetame kauba koju kliendi soovil kontaktivabalt,” lisab Lomp.

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • Olulised telefoninumbrid:
    • 1247 – Käitumisjuhised eriolukorras toimetulekuks ja koroonaviirusega seotud küsimustes (24h, tasuta)
    • 1220 – Perearsti nõuandetelefon eesti ja vene keeles, pakub meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni (24h, tasuta)
    • 53 01 9999 – Välisministeeriumi konsulaarinfo, kui oled välismaal hätta jäänud (24h)
    • 112 – Hädaabinumber kiirabi, pääste ja politsei kutsumiseks (24h, tasuta)
  • COVID-19 sümptomid on sarnased gripi sümptomitele. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused.
  • Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Valitsus kehtestas viiruse kiire leviku tõttu 1. maini eriolukorra. Loe lähemalt, mida see kaasa toob!
  • Pärast välismaalt naasmist peavad nii Eesti elanikud kui ka välisriigi kodanikud olema kaks nädalat isolatsioonis. Loe lähemalt Välisministeeriumi kodulehelt!
  • Loe lähemalt koroonaviirusest Terviseameti kodulehelt!