„Alustasime e-poe testimisega juba 1. aprillil, mil kahe nädala jooksul said Rimi e-poe teenuseid kasutada meie endi töötajad,“ sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe. „15. aprillist avame e-poe esimesele 500-le ea poolest riskirühma kuuluvale kliendile, kellele ei soovitata viiruseohu tõttu füüsilist poodi külastada. Seejärel lisame Rimi e-poe kasutajate ringi juurde jooksvalt ka teisi kliente vastavalt sellele, kui suur huvi teenuse järele tekib.“

„Kuna tõstsime e-keskkonna loomisel kõvasti tempot, siis palun esimestelt klientidelt mõistvat suhtumist, kui ostuprotsess e-poes ei kulge alati täiesti ladusalt,“ lausus Padumäe. „Oleme selles äris alles uued, aga lubame anda endast parima. Loodan, et aitame oma e-poe tulekuga veelgi rohkematel inimestel püsida praegu kodus.“

Rimi e-poe tellimuste väljastamine
Rimi Eesti AS

„Tänases olukorras on e-kaubandus saanud täiesti uue sisu,“ märkis Rimi juht. „Näeme, kui palju on palganud töötajaid juurde kõik ärid, kes tegelevad online’is toidukaupade müügiga. Ka meie oleme teinud väga suuri pingutusi, et leida vajalik tööjõud ning avada oma e-pood plaanitust varem. Praegu on seda inimestele väga vaja.“

Rimi e-pood alustab kojukannetega Tallinna ja Laagri piirkonnas ning drive teenust pakutakse Laagri Rimis. See tähendab, et klient saab oma kaupadele järele minna Laagri Rimi hüperisse ning teenindaja paneb kaubad kliendi auto pagasiruumi. Ettetellitud kaubad saab kätte ka kaupluses kohapeal spetsiaalselt alalt.