„Videonõustamine on üha populaarsem klienditeeninduse võimalus, mille vastu on huvi hüppeliselt kasvanud just koroonakriisi ajal. Pakume seeläbi kliendile vabadust valida just talle sobiv suhtluskanal,“ rääkis ERGO kindlustuse jaemüügi valdkonna juht Ave Piir. „Uue teenindusfunktsiooni lisandumisega võib öelda, et pakume kindlustusettevõtetest kõige laiemat ja kliendikesksemat teenindusvõrgustikku Eestis.“

Videonõustamiseks tuleb täita sooviavaldus. Seejärel võtab ERGO nõustaja kliendiga ühe tööpäeva jooksul ühendust ning edastab kutse. Videonõustamise jaoks ei ole vaja alla laadida eraldi rakendust arvutis või mobiiliseadmes. Nõustamiseks kasutatakse Microsoft Teamsi ning programmi puudumisel tuleb vaid klõpsata kutses olevale lingile, mis avab videovestluse.

„Esmalt pakume videonõustamist pilootprojekti raames õigusabikulude kindlustuse puhul ning nõustamisele registreerides saab klient valida, millist nõustamise kanalit ta soovib kasutada,“ ütles Piir. “Nõustamiseks on planeeritud kuni üks tund, seega ei pea kindlasti muretsema, et mõni küsimus jääks ajapuuduse tõttu vastuseta.“

Juunis ja juulis pakutakse videonõustamist pilootprojekti korras. Testperioodil saab nõu ja täpsustusi küsida õigusabikulude kindlustuse toote kohta. Pärast edukat sisseelamisperioodi laieneb videonõustamine kõigile ERGO toodetele.

Videonõustamisele saab end registreerida: SIIN.