Täna päeval jõudsid Kasulikuni mitmed vihjed, et Swedbanki teenuseid ei ole võimalik kasutada. Internetipanka ei ole võimalik sisse logida ja maksed ei läinud läbi.

Tähelepaneliku lugeja sõnul on nüüdseks taastunud kaardiga maksmise võimalus.

Swedbanki meediajuht Karin Laurima kinnitas samuti, et esines tehnilisi tõrkeid, mille lahenduse leidmisega tegeletakse.

"Praegu on maas mobiili- ja internetipank, teistes teenustes esineb tõrkeid. Sularahaautomaadid töötavad, kuid probleeme võib olla ka Apple pay ja mTasku teenusega. Sellest, mis rikke põhjustas, saame rääkida hiljem, kui teenus on taastunud ja oleme saanud raportid," sõnas Laurima.

Laurima kinnitas, et probleemile püütakse võimalikult kiiresti lahendus leida. "Vahepeal ei saanud ühendust ka meie klienditeenindusega, kuid see on nüüd korras. Palume vabandust kõikide klientide ees, kes praegusest olukorrast puudutatud on," rääkis Laurima.

Süsteemid on taastunud

Laurima teatas kella poole nelja paiku, et nüüdseks on süsteemid taastunud ja teenused peaksid nüüd taas toimima. "Tegemist oli meie poolse tehnilise tõrkega. Mõnes kohas võib veel väikeseid tõrkeid esineda, kuid põhilised vead on leitud," rääkis ta.

Probleem ei olnud ainult Eesti-sisene

Swedbankil olid tehnilised probleemid ka Lätis ja Leedus. Panga Läti esindaja Kristīne Čekstere ütles, et tehti kindlaks võrguhäired, mis mõjutasid internetipanga ja mobiilirakenduse tööd.

Läti Swedbank teatas Twitteri vahendusel, et internetipanga ja mobiilirakendustega esineb tehnilisi probleeme. Meeskond töötab lahenduse leidmise nimel.

Leedu Delfi lugejate sõnul ei saanud ka sealsed kliendid Swedbanki elektrooniliste teenustega ühendust. Samamoodi teatati internetipanga ja rakenduse töö häiretest.

Teenused peaks olema nüüdseks taastunud ka Lätis ja Leedus.

Nautica keskuses olid kaardimaksed suletud.

Iseteeninduskassad olid samuti suletud.