Alates aprillist on Riia Piimatööstuses valmistatud Karumsi toodete ametlik esindaja Eestis Premia Tallinna Külmhoone AS. Mõlemat ettevõtet seob ühine rahvusvaheline omanik – Food Union Grupp.

„Koostöös Läti partneritega saame Eestis jõudsalt piimatoodete sektorisse laieneda,“ ütleb Premia juhatuse esimees Aivar Aus. „Näeme, et jäätise ja külmkauba kõrval ka piimatoodete turul tegutsemine annab meile omakorda võimaluse oma teisi tegevusvaldkondi tugevdada ja toetada,“ sõnab Aus.

Karumsi tooted jõuavad tarbijateni nüüd uues kuues. Esimesena läbivad pakendiuuenduse kohukesed, seejärel kõik teised Karumsi tootesarjad.

„Brändiuuenduse kutsus esile tegelikult suurenenud nõudlus ning vajadus suurendada kohukeste tootmisvõimekust. Seega otsustasime avada hoopis uue tootmisüksuse ning soetasime uued tootmisliinid, mis võimaldavad meil tulevikus kohukeste kategooriasse veelgi põnevaid tooteid tuua,“ sõnab Food Unioni tegevjuht Normunds Staņēvičs.

Karumsi tootevalikusse kuulub praegu 37 erinevat piimatoodet, nende hulgas kohukesed, jogurtid, pudingud, toorjuustud, sulajuustud ja jäätised. Alates oktoobrist on poodides Karumsi kohukesed juba uue visuaalse identiteediga ning lähiajal saavad visuaalse värskenduse ka muud Karumsi tooted. Lähitulevikus saab Karumsi tooteperekond lisa, pakkudes meelepärast ka neile, kes eelistavad kergema koostisega piimatooteid.

Karumsi kohukeste uus disain.
Pressimaterjal

Karumsist

Kuulsat kohupiimasnäkki hakati Lätis tootma 1940. aastate lõpus ning sellest sai kohe nii laste kui ka täiskasvanute lemmik hommikueine ja suupiste, mida on mugav süüa ka liikvel olles. 1993. aastal omandas see kultustoode uue identiteedi - nime Kārums. Sellest ajast peale on kaubamärgi all välja töötatud laias valikus kvaliteetsest piimast valmistatud tooteid ja suupisteid.