Postmarkide ostmiseks on postiasutuste kõrvale tekkinud nüüd mugavam alternatiiv. Selleks ei pea inimene kodust lahkumagi – postmarke saab osta e-poest ja lasta tuua need otse oma postkasti. E-poest leiab suurima postmarkide valiku ja markide postkasti tellimine maksab kõigest 0,90 eurot. Lisaks postmarkidele on e-poest võimalik soetada ka kirjasaatmiseks vajalikke ümbrikuid, postkaarte ja muud postikaupa.

Jõulukaardi või -kirja saatmiseks kogu vajaliku info leiab aadressilt omniva.ee/postkaart. Esmakordsele kirjasaatjale on lehel ka abistav juhend, kuidas kaardile aadress kirjutada ja mida kirja teelepanemisel tuleks jälgida. Samuti on võimalik sealt üle kontrollida, kas kirjale sai peale õige sihtnumber.

Maapiirkonnas saab kirjad teele panna kirjakandjaga

Selleks, et postiteenuste kättesaadavust veel paremini tagada, toob Eesti Post postiteenused personaalse postiteenuse raames ka koju. Piirkondades, kus postiasutus asub kaugemal kui 5 kilomeetrit või kus kohalik postiasutus on näiteks ajutiselt suletud, on selline personaalne postiteenus kliendi jaoks tasuta, maksta tuleb vaid tellitud teenuse eest (näiteks postmargi ost või kirja ja paki saatmine).

Näiteks maal kirja saatmiseks tuleb Omniva kodulehel täita ankeet või helistada klienditeenindusse numbril 661 6616. Tellimuse vormistamisel tuleb märkida, mida soovitakse kirjakandja abil teha (näiteks osta marke ja ümbrikuid või saata kirja), mis kuupäeval, kellaajal ning mis aadressil. Seejärel võtab klienditeenindaja ühendust ja lepib kokku teenindamise aja. Kirjakandja tuleb koju või tööle tööpäeviti kell 8–16.

Kui postmargid ja ümbrikud käes, siis on kirja teelepanemiseks mitu võimalust. Kirja saab postitada kirjakasti kaudu, üle anda postiasutuses või samamoodi kodus kirjakandja vahendusel. Omale lähima kirjakasti leiab veebikaardilt.