Personaalse postiteenuse puhul osutatakse klientidele postiteenuseid kirjakandja vahendusel. Kirjakandja saab kliendi juures müüa postmarke, vormistada ajalehtede-ajakirjade tellimusi või panna kliendi eest kirjad ja pakid teele. Samuti saavad kliendid kirjakandja vahendusel tasuda oma arveid või võtta vastu pakke ja kirju.

Teenuse saamiseks tuleb Omniva kodulehel täita ankeet või helistada klienditeenindusse numbril 661 6616. Tellimuse vormistamisel tuleb märkida, mida soovitakse kirjakandja abil teha, mis kuupäeval, kellaajal ja mis aadressil. Seejärel võtab klienditeenindaja kliendiga ühendust ja lepib kokku teenindamise aja.

Kirjakandja kojutellimine on tasuta, maksta tuleb ainult postiteenuste ja neile kehtestatud teenustasude eest. Loomulikult kehtivad täpselt samad hinnad kui postiasutustes.

Kirjakandja tuleb tellimust täitma üldjuhul juba järgmisel tööpäeval, aga hiljemalt kolme tööpäeva jooksul. Kirjakandja tuleb koju või tööle tööpäeviti kell 8–16. Personaalne postiteenus on suunatud maapiirkondades postiasutusest kaugemal elavatele inimestele ja eriti mugav neile, kel ea, tervise või transpordi puudumise tõttu postiasutusse minek raskendatud. Kirjakandja toob postiteenuse koju kätte!

Suur valik postmarke otse postkasti

Ka markide ostmiseks on kliendi jaoks postiasutuste kõrval olemas mugavam lahendus. Selleks ei pea kodust lahkumagi – postmarke saab osta e-poest ja lasta tuua need otse oma postkasti. E-poest leiab suurima postmarkide valiku ja markide postkasti tellimine maksab 0,90 eurot, marke pakiautomaati tellides on teenustasu 2,46 eurot. Lisaks postmarkidele on e-poest võimalik soetada ka kirjasaatmiseks vajalikke ümbrikuid, postkaarte ja muud postikaupa.

Kirjakastid leiad nüüd kaardilt

Kui postmargid ja ümbrikud käes, siis on kirja teelepanemiseks mitu võimalust. Kirja saab postitada kirjakasti kaudu, üle anda postiasutuses või samamoodi kodus kirjakandja vahendusel. Alates selle aasta suvest on kõik kirjakastid ja tühjendusajad märgitud ka kaardile. Kokku on neid Eestis ligi poolteist tuhat. Kaardirakendus võimaldab kliendil erinevate linnukeste märkimisel vaadata, kas ainult pakiautomaatide, kirjakastide, postkontorite ja postipunktide või kõigi ligipääsupunktide asukohti korraga.

Kirjakastid on oranži värvi ja leitavad kõigis populaarseimates kogunemiskohtades Eestis. Kirjakasti kaudu saab postitada lihtkirju nii Eestisse kui ka mujale maailma.

Alates 15. oktoobrist muutusid kõikide kirjakastide tühjendamisajad kliendi jaoks lihtsamaks ja loogilisemaks. Kõikides linnades tühjendatakse kirjakaste edaspidi esmaspäevast reedeni kell 9 ning väljaspool linnasid esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel kell 8. Nii teavad kliendid paremini kirjakasti tühjendusajaga arvestada, ilma et tuleks iga erineva kirjakasti puhul tühjendusaega üle kontrollida. Erandiks tühjendusaegade puhul on väikesaared, sest sealsete kirjakastide tühjendamisel sõltub postikanne praamiliiklusest.

Kirja postitades tuleb kliendil jälgida ka kirjakasti tühjendamise aega, sest kiri on üle antud alles siis, kui toimub kirjakasti tühjendamine. Seega kui kiri pannakse kirjakasti näiteks õhtul pärast kirjakasti tühjendamist, siis läheb see teele järgmise tühjendamise ajal. Kirjakastide tühjendamise ajad on märgitud kirjakastidele, lisaks on need leitavad veebikaardilt.