Kui tipptundide ajal võib postkontorites ette tulla keskmisest pikemaid ooteaegu, siis uue lahenduse abil saab klient oma aega efektiivsemalt kasutada, minnes ooteajal tegema teisi vajalikku toiminguid kaubanduskeskuses või lähedal olevates asutustes. Telefoni vahendusel jõuab postkontori külastajani reaalajas info järjekorra kulgemise ja tema teenindusaja kohta.

Kuigi populaarsemates postkontorites võivad järjekorrad distantsi hoidmise nõude tõttu olla mõõtmetelt pikad, siis järjekordade ja ooteaegade statistika näitab, et suuremates postkontorites saab 70% kliente teenindatud vähem kui 10 minuti jooksul. Pikemad ooteajad tekivadki üldiselt argipäeva pärastlõunal ja õhtul. Nendel aegadel palume arvestada klientidel pikemate ooteaegadega ning kasutada QR järjekorranumbrit.

QR-koodil põhinev järjekorralahendus on kasutusel hetkel Tallinnas Finesti, Arsenali, Järve, Mustika, Kristiine, Lasnamäe Centrumi ning Pallasti postkontoris ja Majaka pakiväljastuspunktis. Tartus saab numbri nutitelefoni võtta Ringtee, Eedeni, Kvartali ja Lõunakeskuse postkontoris. QR-kood ei ole kättesaadav ainult aparaadist, vaid nähtaval ja skaneeritav ka plakatitel automaadi kõrval ning kontori välisuksel.